- Slavnostna otvoritev gradnje novega skladiščno-pisarniškega kompleksa, ki je potekala 25. oktobra, pomeni nov mejnik v poslovnih aktivnostih podjetja STADLER v Severni Ameriki. Ta širitev je strateška poteza, ki bo omogočila podporo naraščajoči bazi strank na celotni celini, saj bo zagotovila več prostora za poslovne dejavnosti, zaloge ter vse večje število zaposlenih.
Willi Stadler, generalni direktor skupine STADLER, ugotavlja: "Ameriški trg je za nas izjemnega pomena saj vidimo velik potencial, ki presega zmogljivosti naše trenutne podružnice. Sprejeli smo strateško odločitev o izgradnji novega pisarniškega in skladiščnega kompleksa v ZDA, da bomo kos stalnemu razvoju. Ta investicija potrjuje našo dolgoročno zavezanost temu trgu in zagotavlja odlično podporo z razširjenimi zalogami ključnih rezervnih in potrošnih delov, ki so bistveni za oskrbo naših strank. Hkrati želimo ustvariti delovno okolje, v katerem se bo naša ekipa v ZDA počutila cenjeno in navdihnjeno, okolje, kjer bodo naši zaposleni navdušeni in motivirani in se bodo še naprej trudili po svojih najboljših močeh."
Strateška širitev zaradi hitre rasti
Odločitev za širitev temelji na pomembni rasti podjetja STADLER v Severni Ameriki v zadnjih štirih letih, kjer so zabeležili 50-odstotno povečanje prihodkov na letni ravni. Novi prostori z več kot 2.500 kvadratnimi metri površine bodo bistveno povečali zmogljivosti podjetja za podporo obstoječim in novim strankam. Kompleks bo vključeval skladiščne in pisarniške prostore, pri čemer so pri načrtovanju upoštevali trajnost, prihodnjo možnost širitve ter STADLER-jevo rastočo delovno silo in širitev poslovanja.
Novi poslovni kompleks se nahaja na strateški lokaciji Centre Park Court v mestu Winston-Salem, v živahni industrijski coni, kjer imajo sedež številna velika ameriška podjetja. 2,4 hektarja veliko območje, obdano z urejenimi zelenimi površinami, je bilo izbrano zaradi trajnostnih lastnosti in bližine glavnih prometnih poti, vključno z dvema glavnima avtocestama. Nova lokacija je od najbližjega letališča oddaljena manj kot 15 minut, kar zagotavlja učinkovito logistiko in dobro dostopnost za zaposlene in stranke.
Mat Everhart, generalni direktor STADLER America LLC, je o pomenu novega objekta povedal: "Novi sedež družbe STADLER America v ZDA dokazuje, da sta pri nas skrb za stranke in timsko delo resnično na prvem mestu. Hiter servis rezervnih delov je seveda pomemben, toda prava vrednost našega servisa so visoko usposobljeni, prijazni, kompetentni in predani člani ekipe. Naši novi prostori bodo zagotovili pravo okolje za delo, ter bodo prijazno delovno okolje za morebitne nove zaposlene, ki si želijo ustvariti kariero pri podjetju STADLER. To je ključnega pomena, saj želimo tudi v prihodnje privabiti najboljše posameznike."
Podjetje STADLER America je bilo ustanovljeno leta 2016 in je začelo poslovati z le štirimi zaposlenimi v mestu Colfax v Severni Karolini. Od takrat je podjetje močno zraslo in zaposluje 13 članov ekipe ter podpira štiri od desetih največjih podjetij za recikliranje v ZDA in številne druge stranke. Podjetje STADLER si je s poudarkom na tehničnem strokovnem znanju in celovitih rešitvah za vodenje projektov pridobilo sloves zaupanja vrednega partnerja med vrhunskimi podjetji za recikliranje. Novi prostori bodo zagotovili zmogljivosti, potrebne za nadaljnjo širitev osebja in podporo poslanstvu družbe STADLER, da zagotavlja inovativne rešitve za recikliranje po vsej Severni Ameriki.
Izboljšana izkušnja zaposlenih in strank
Novi prostori družbe STADLER so zasnovani tako, da omogočajo nadaljnjo rast, hkrati pa bistveno izboljšujejo delovno okolje za zaposlene. Z osredotočenostjo na ustvarjalnost in zadovoljstvo zaposlenih so pisarniški prostori usklajeni s filozofijo podjetja, ki stremi k ustvarjanju delovnega mesta, ki spodbuja inovacije in predanost. Poleg tega je bilo vloženo veliko časa in truda v trajnostno zasnovo vseh vidikov kompleksa – od videza in funkcionalnosti stavbe do njene ekološke učinkovitosti.
Razširjeno skladišče bo podjetju STADLER omogočilo, da bo za svoje stranke hranilo širšo ponudbo rezervnih delov ter izboljšalo storitve za stranke s hitrejšim odzivnim časom in posledično manjšo izpadnostjo delovanja naprav. Ena od največjih prednosti podjetja STADLER je sposobnost zagotavljanja nemotenega delovanja strankinih naprav, pri čemer bodo novi prostori še dodatno prispevali k izboljšanju te storitve.
"Naša glavna prioriteta je naša zavezanost ameriškemu trgu. Želimo, da naše stranke vedo, da imamo vse potrebne dele na zalogi in da se lahko dolgoročno zanesejo na podjetje STADLER. Ponosni smo na našo visoko motivirano, izkušeno in strokovno usposobljeno ekipo v ZDA," pravi Willi Stadler.
Lokalno strokovno znanje na področju načrtovanja in gradnje
Za uresničitev svojih ambicioznih načrtov se je STADLER odločil za sodelovanje z lokalnimi gradbenimi podjetji, ki prav tako kot STADLER cenijo kakovost in inovativnost. Glavni izvajalec za gradnjo in načrtovanje projekta je podjetje Fourth Elm Construction, eno izmed petdesetih najhitreje rastočih podjetij v Severni Karolini ter specialist za proizvodni in industrijski sektor. Arhitekturno in notranje oblikovanje bo prevzelo podjetje Workplace Architecture + Design, specialist za sodobno, raziskovalno utemeljeno in trajnostno načrtovanje. Za načrtovanje gradnje in pridobivanje dovoljenj je odgovorno podjetje McAdams, ki nudi celovite storitve na področju gradbeništva, prostorskega načrtovanja in krajinske arhitekture. S tem sodelovanjem podjetje STADLER ustvarja nov sedež v ZDA, ki odraža zavezanost podjetja k trajnostni rasti, lokalnim partnerstvom in operativni odličnosti.