Transportna tehnologija

Pionirstvo v pravem pomenu besede

Transportna tehnologija STADLER prikazuje pot: Zaradi modularne zasnove je primerna za vsako uporabo in vse lokalne razmere.

Naša modularna rešitev ne navdušuje samo s hitro montažo na mestu, ampak tudi znižuje stroške prevoza, zahvaljujoč zmanjšanim dimenzijam pakiranja.

Transportni trak tipa GG

Za lahke do srednje težke materialne tokove ter za srednje medosne razdalje ob hkratni nizki višini ogrodja.

  • Robustna jeklena miza in drseč transportni trak
  • Na voljo s štirimi različnimi višinami stranskih sten ter tesnenja.
  • Robustno strgalo iz jekla oz. gume - odvisno od izvedbe
  • Prostorsko varčni SEW-motorji s stožčastimi zobniki

Transportni trak tipa MF

Za srednje težke do težke materialne tokove in velike medosne razdalje - ob hkratni nizki pogonski moči.

  • Kotalno drsenje traku na tritočkovnih nosilnih postajah
  • Na voljo s tremi različnimi višinami stranskih sten
  • Robustno strgalo iz različnih vrst jekla oz. gume - odvisno od izvedbe
  • Prostorsko varčni SEW-motorji s stožčastimi zobniki

Pospeševalni transportni trak PX

Pospeševalni transportni trak tipa PX je posebej zasnovan za uporabo s katero koli tehnologijo razvrščanja, ki temelji na senzorjih. Z natančno nastavljivimi hitrostmi zagotavlja učinkovito izenačevanje pretoka materiala.

  • Posebno tesnjenje stranskih sten pri visokih transportnih hitrostih
  • Razširitveni pokrov z vgrajeno platformo za vzdrževanje (opcijsko)
  • Posebni valji spodnjega traku in balansirani bobni za delovanje pri nizkih tresljajih
  • Višja hitrost za folijo/papir z uporabo opcijskega stabilizatorja
  • Prostor za senzor je predviden pod trakom, opcijsko se lahko uporabi tudi optični senzor
  • Prostorsko varčen motor s stožčastim zobnikom SEW je zasnovan tako, da se premika, da se ustvari prostor v območju glavne postaje transportnega traku

Pokrov tipa EH

Za krmiljenje materiala, ene ali dveh frakcij in zraka na sortirnih sistemih z izpustom stisnjenega zraka.

  • Nastavljiv ločevalni element
  • Dostop za vzdrževanje in vrata za vzdrževanje na obeh straneh
  • Integrirana vzdrževalna platforma, stabilno vzdrževalno mesto znotraj ekspanzijske havbe.
  • Na EH je mogoče z adapterjem priključiti različne agregate in transportne trakove 

Transportni trak tipa KF

Z uporabo industrijskih transportnih verig transportiramo težki material in velike kose.

  • Verižni transportni trak STADLER se s pomočjo stabilnih prečnih profilov in različnih izvedb verig in transportne gume prilagodi vsakemu materialu za transport
  • Glede na razporeditev delov s pregibom se lahko KF uporablja kot podajalni transportni trak, dovajalni transportni trak za stiskalnico ali skladiščni trak
  • Prostorsko varčni SEW-motorji s stožčastimi zobniki
  • Pogonsko in nepogonsko gred lahko zamenjate s strani ali od spredaj oz. zadaj.

Transportni trak tipa SO

Stranska stena in položaj traku sta posebej zasnovana za najučinkovitejše ročno sortiranje neposredno na transportnem traku.

  • Izmetni jaški, ki jih je mogoče prosto pozicionirati, omogočajo sortiranje različnih frakcij
  • Ergonomska zasnova okvirja omogoča udoben delovni položaj
  • Nastavljive hitrosti transportne gume za optimalne rezultate sortiranja
  • Prostorsko varčni SEW-motorji s stožčastimi zobniki

Transportni trak tipa BU

Skladiščni transportni trak STADLER, zasnovan za začasno hrambo sortiranih frakcij, je opremljen s stranskimi stenami do višine 2,5 metra.

  • Valjčna transportna tehnologija omogoča veliko težo materiala v skladiščnem transportnem traku.
  • Zaradi robustnih vrat iz profiliranega jekla je prostornino bunkerja vedno mogoče v celoti izkoristiti
  • Prostorsko varčni SEW-motorji s stožčastimi zobniki

Dozirni sistem tipa DK

Material se kontinuirano dozira in tako zagotavlja stalno dovajanje na sortirno linijo in večjo čistost.

  • Sistem je sestavljen iz kombinacije dozirnega valja in verižnega transportnega traku - bunkerja, ki omogoča optimalno odmerjanje in skladiščenje materiala
  • Kontinuirano doziranje materiala
  • Velika odprtina za vzdrževanje skozi premično enoto - zamašitve in navitja je mogoče odpraviti tudi v napolnjenem stanju
  • Delovno višino bobna je mogoče nastaviti na tri različne višine 
  • Možna stranska odstranitev ohišja rotorja