Celovite rešitve za sortiranje odpadkov

  • najsodobnejša tehnologija na enem mestu
  • hitra odzivnost
  • visoko usposobljen kader, ki skrbi za vaše želje
Willy Stadler Willy Stadler Willy Stadler Willy Stadler Willy Stadler Willy Stadler Willy Stadler

Opis bobnov

Splošna konstrukcija

Sejalni boben je zgrajen na okvirju iz profilnega jekla, ki je zvarjen v togo nosilno rešetko. Togost nosilne šasije omogoča miren in natančen tek vseh pogonskih in vodilnih elementov. Ta lastnost je pomembna za dolgo življenjsko dobo vseh delov stroja.
Na šasijo so poleg ležajnih elementov pritrjeni še ohišje bobna z zbiralnimi koriti za presevek pod sitom in streho nad sitom, lijak na vstopni in zbiralno škatlo za presevek na izstopni strani. Lijaki, korita in glavne pregradne stene so narejene iz 5 mm jeklene pločevine, ohišje samo in izstopna škatla pa iz 4 mm. Streha je z vijaki sestavljena iz prečnih nosilnih reber in prekrivne pločevine debeline 2 mm.

Konstrukcija rotorja

Rotirajoče sito je zasnovano tako, da je vsled kasnejše spremembe tehnologije sejanja ali obrabe možna menjava sejalnih pločevin. Sejalne pločevine, kot tudi večina ostalih delov na stroju so izdelani z uporabo laserske CNC tehnologije, kar omogoča natančnost in ponovljivost vseh rezervnih in obrabnih delov. Sejalne pločevine so privijačene na prostorsko skeletno strukturo iz profilnega jekla. Skelet pa je zvarjen z vstopnim in izstopnim delom, vsak od njiju pa nosi svoj mehansko obdelan – postružen tekalni obroč.

Vležajenje, pogoni

Vsa pogonska, nosilna in vodilna kolesa imajo tekalne površine obdane z materialom iz umetne mase najvišje kakovosti. S uporabo tega materiala, je povsod preprečen direkten stik jeklo - jeklo med gibljivimi deli. Prednosti so: tih in miren tek bobna, tudi pri povečanih obratih in daljša življenjska doba vseh elementov pogona in vodenja.
Vrteči se del sita je radialno podprt (bok) na 4 kolesne sklope. Dva kolesna sklopa sta pogonska in sta opremljena z motor - reduktorji. Drugi par služi samo za podporo in se vrti prosto. Pogonska moč iz motor - reduktorja se na pogonsko kolo prenaša preko gredi in sklopke (Spanzatz ), iz pogonskega kolesa na tekalno površino pa preko sil trenja.
Vsa kolesa, ki boben podpirajo v radialni smeri so v tako imenovani tandem izvedbi, skupno število posameznih koles premera 500 mm širine 140 mm je v tem primeru 8.
V axialni smeri je boben voden med axialnimi kolesi premera 300 mm, ki so podobno kot glavna kolesa opremljena z tekalnim obročem iz posebne umetne mase. Te »bandaže« je možno menjati. Axialna kolesa so opremljena z bogato dimenzioniranimi ležaji, mazalno mesto pa z napeljavo speljano na priročno mesto.
Glavni podporni ležaji so ravno tako kot axialni, najvišje kvalitete in dimenzionirani tako, da ob pravilnem vzdrževanju zagotavljajo dolgo življenjsko dobo sejalnega bobna.

Varnost

Vsi deli, ki predstavljajo nevarnost za poškodbe osebja, so fizično ločeni izven dosega z uporabo varnostnih mrež, vrat, pokrovov itd. Nadzor pravilne uporabe in delovanja vseh zaščitnih elementov je izveden z končnimi stikali.
Motnja , oziroma aktivacija vsakega posameznega varnostnega stikala pomeni takojšno zaustavitev sejalnega bobna. Natančno mesto, kjer je prišlo do napake, pa signalizira posameznemu stikalu pripadajoča svetilna dioda na stikalni omarici.


Izdelava sejalnih bobnov po naročilu in željah kupca. V programu imamo več tipov, ki se lahko delijo na enojne (v enem kosu) in dvodelne za večje dolžine. Izdelujemo jih standardnih notranjih merah premera rotorja, 1800 mm, 2500 mm in 3000 mm.




 

Stopite v stik z nami

Za več informacij o sodelovanju z nami in naših storitvah stopite v stik z nami. Z veseljem vam bomo pomagali najti pravo rešitev za vaše potrebe!

ZAKAJ
IZBRATI NAS?

Najsodobnejša tehnologija
Hitra odzivnost
Veliki proizvodni prostori
Imamo certificiran sistem vodenja po

ISO certifikat
POLITIKA PODJETJA (PDF, 119KB)